شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

توضیحات سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص حواشی ایجاد شده جلسه انتخاب شهردار

  • کد خبر: ۱۵۸۱۱۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
توضیحات سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص حواشی ایجاد شده جلسه انتخاب شهردار
نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص حواشی ایجاد شده در جلسه علنی امروز انتخاب شهردار مشهد گفت: قبل از پایان سال گذشته، ۸ نفر را به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری مشهد از بین ٢٧ نفر انتخاب کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو در حاشیه هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورا در خصوص حواشی ایجاد شده در صحن امروز اظهار کرد: قبل از پایان سال گذشته، ۸ نفر را به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری مشهد از بین ٢٧ نفر انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: بعد از تعطیلات رسمی عید نوروز اولین جلسه رسمی در ادامه فرایند انتخاب شهردار از این هشت نفر ٢ نفر انصراف دادند و شش نفر باقی ماندند.

وی افزود: این شش نفر برنامه‌های خود ارائه دادند و در جلسات شورا شرکت کردند و در نهایت امروز در جلسه علنی دوشنبه ٢١ فروردین ماه انتخاب شهردار برگزار شد و در این رقابت آقای محمدرضا قلندر با ٨ رای به عنوان شهردار مشهد انتخاب شد.

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در پاسخ به اینکه حواشی در انتخاب شهردار در صحن اتفاق افتاد مربوط به چه موضوعی بود، گفت: خانم سلیمی نگاه خودشان را داشتند که قابل احترام است، این ٨ نفر گزینه‌های خودشان بود، اما نظر یا اختلافی ایجاد شد.

حاجی بگلو ادامه داد: روز گذشته آقای اصغری انصراف دادند و اما اصرار بر این شد که وی به رقابت انتخابات بازگردد، در این راستا بنده تذکری اعلام کردند که برگشت ایشان قانونی نیست، اما برخی از اعضا نپذیرفتند. در رای گیری نظر خانم سلیمی به انتخاب آقای اصغری بود، اما در نهایت آقای قلندر رای آوردند.

وی در پاسخ به این سوال که خانم سلیمی چه انتقادی به رییس شورا داشتند، گفت: آقای موحدیان گفتند که رای‌ها  را بشمارم بعد رای خودم را اعلام می‌کنم که این صحبت از لحاظ آیین‌نامه‌ای اشتباه است و خانم سلیمی تذکر دادند و آقای موحدیان پذیرفت و قبل از اعلام آرا، رای خود را دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->